PROUDLY MADE IN POLAND SINCE 1984

WOOCS 2.2.5

Zwroty i wymiany

Jeśli wybrany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub nie trafiłeś z rozmiarem, kolorem itd. Nie stanowi to problemu! Pamiętaj, że masz 10 dni na ZWROT lub WYMIANĘ. Gwarantujemy, iż możesz szybko i sprawnie to załatwić. Należy w takiej sytuacji postępować według poniższych wskazówek.

Zwrot

  1. Napisz oświadczenie zwrotu (wg wzoru).
  2. Zapakuj towar, oświadczenie i oryginał paragonu.
  3. Wyślij na adres WISPORTU (ul. Traktatowa 6, 54-425 Wrocław).

Wymiana

  1. Złóż zamówienie na nowy towar (z komentarzem: wymiana).
  2. Napisz oświadczenie zwrotu dopisując numer nowego zamówienia (wg wzoru).
  3. Zapakuj towar, oświadczenie i oryginał paragonu.
  4. Wyślij na adres WISPORTU (ul. Traktatowa 6, 54-425 Wrocław).

Wzór oświadczenia

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy sprzedaży towaru: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ;
 
paragon / fv nr . . . . . . . . . . . . . . . . .
zawartej dnia . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
 
Proszę o zwrot kwoty . . . . . . . . . . . . . . . . zł (słownie: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .) na konto nr . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
 
Podpis konsumenta
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Warunki zwrotu

  1. Możliwość zwrotu zakupionych artykułów dotyczy towaru, który będzie: nieużywany, nieuszkodzony, kompletny, czysty, pozbawiony obcych zapachów, z oryginalnym opakowaniem, metką i innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży oraz nie będzie towarem wykonanym na zamówienie indywidualne. Do zwracanego towaru należy także dołączyć dokument potwierdzający sprzedaż tj. paragon lub fakturę.
  2. W przypadku nie spełnienia powyższych warunków, produkt zostanie zwrócony kupującemu przesyłką (kurier UPS) za pobraniem na kwotę 20 zł. Nieodebranie takiej przesyłki przez Klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu. W takim przypadku Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu kwoty stanowiącej równowartość kosztów poniesionych na zakup zwróconego towaru.
  3. W przypadku spełnienia warunków określonych w p. 1 Klientowi przysługuje zwrot kwoty równej cenie sprzedaży zwróconego towaru pomniejszonej o koszt wysyłki lub wysyłek.
  4. Zwrot należności za towar następuje przelewem bankowym w terminie 14 dni roboczych licząc od daty fizycznego otrzymania zwrotu towaru, a w przypadku osobistego odbioru towaru i płatności gotówkowej, zwrot jest również w gotówce w sklepie firmowym WISPORT, chyba, że Klient zażyczy sobie/wyrazi zgodę na przelew bankowy.
  5. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej przy pomocy środków porozumiewania się na odległość, nie przysługuje wobec:
    • Towarów niespełniających warunków określonych w p.1
    • Zamówień indywidualnych po dokonaniu płatności i uruchomieniu procesu produkcji.

Prawa e-konsumenta

Z przyjemnością podajemy Państwu przepisy, które wynikają z Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, gdyż dają one Państwu całkiem przyzwoity poziom ochrony w trakcie zakupów internetowych.

Na początek jednak należy zdać sobie sprawę, że ustawa ta nie dotyczy: inwestycji kapitałowych, ubezpieczeń, czynności bankowych, sprzedaży z licytacji, czyli aukcji internetowych, a także nieruchomości z wyjątkiem najmu.

Zgodnie z ustawą:

  • Jeśli rezygnujesz z zakupu, to umowa pomiędzy Tobą a sprzedawcą uznawana jest za niezawartą i jesteś zwolniony ze wszelkich zobowiązań, musisz jednak oddać produkt w stanie niezmienionym (czyli nie możesz go używać przez te 10 dni), ale możesz go wypróbować (czyli przymierzyć, sprawdzić, jak działa).
  • Termin 10-dniowy liczy się od dnia dostarczenia produktu, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
  • Jeśli na stronie sklepu internetowego nie zostały podane informacje o:
    • nazwie i siedzibie sklepu,
    • cenie obejmującej także cło i podatki,
    • zasadach zapłaty,
    • kosztach, terminie i sposobie dostawy,
    • prawie do odstąpienia od umowy w przeciągu 10 dni,
    • miejscu i sposobie składania reklamacji

    to termin, w którym możesz zrezygnować z zakupu wynosi trzy miesiące.

  • Wzór protokołu odstąpienia od umowy można znaleźć na naszej stronie.
  • Nikt nie może żądać od Ciebie zapłaty za wycofanie się z umowy (odstępnego), takie żądanie jest bezprawne i nawet jeśli zostało zapisane w umowie (np. regulaminie sklepu), jest nieważne.
  • Jeżeli Twój zakup internetowy związany jest z kredytem lub pożyczką udzieloną Ci przez przedsiębiorcę, to odstąpienie od umowy (rezygnacja z zakupu) jest skuteczne także wobec umowy o udzielenie pożyczki lub kredytu.
  • Pamiętaj jednak, że prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) nie przysługuje Ci jeżeli:
    • zawarłeś w internecie umowę o okresowe dostarczanie artykułów spożywczych,
    • zawarłeś umowę on-line o wykonanie, w ściśle oznaczonym okresie, usługi dotyczącej zakwaterowania, transportu, rozrywek, gastronomii.
  • Jeżeli nie umówiłeś się ze sprzedawcą, usługodawcą inaczej (nie podpisałeś odpowiedniej umowy), to nie będziesz mógł także w ciągu 10 dni, bez podania przyczyny i dodatkowych kosztów:
    • zrezygnować z usługi rozpoczętej za Twoją zgodą przed upływem 10 dni,
    • zrezygnować z zakupu kaset video i audio, płyt CD (czyli wszystkich nagrań audiowizualnych), programów komputerowych, jeśli otworzyłeś ich opakowanie,
    • zrezygnować z produktu lub usługi, jeżeli została ona wykonana według Twojego indywidualnego zamówienia,
    • zrezygnować z produktu, który ulega szybkiemu zepsuciu,
    • zrezygnować z prenumeraty prasy,
    • zrezygnować z usług w zakresie gier losowych i zakładów wzajemnych.