Zakupione wyroby wysyłamy za pośrednictwem kuriera UPS lub do paczkomatów InPost.
Wysyłka zamówienia do paczkomatów InPost:
Wysyłka zamówienia za pośrednictwem kuriera UPS (niezależnie od sposobu płatności – przedpłata/za pobraniem):
Wysyłka za pobraniem tylko za pośrednictwem kuriera UPS!
*nie dotyczy wyrobów w promocyjnych cenach (po przecenie) oraz zamówień indywidualnych.
Zakupione wyroby wysyłamy za pośrednictwem kuriera UPS lub kuriera DPD:
Zakupione wyroby wysyłamy za pośrednictwem kuriera UPS (czas dostawy zależy od kraju docelowego) – w celu ustalenia kosztu dostawy prosimy o kontakt.
Sklep firmowy działa obecnie tylko jako punkt odbioru zamówień internetowych oraz punkt serwisowy.
Przed planowaną wizytą w sklepie prosimy o wcześniejszy kontakt.
UWAGA!!! Zamówienia złożone w dniach 17.04. - 21.04.2025 r. będą realizowane od 22.04.2025 r.
Naprawa plecaków dostarczonych do serwisu w dniach 07.04. - 21.04.2025 r. będzie realizowana po 22.04.2025 r. Odrzuć