window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-11892555-1');

PROUDLY MADE IN POLAND SINCE 1984

WOOCS 2.2.5

Statusy zamówienia

Każdy użytkownik, który zakupił w naszym sklepie towar otrzymuje wiadomość na maila potwierdzające złożenie zamówienia. W tej samej wiadomości zamawiający otrzymuje numer zamówienia, który umożliwia sprawdzanie aktualnego statusu zamówienia.

Każdy zarejestrowany klient ma możliwość przejrzenia listy ostatnich zamówień. Może tego dokonać po zalogowaniu, gdzie ukazany będzie aktualny status realizacji zamówienia.

Status zamówienia można również sprawdzić pod telefonem 71 373 70 10

Statusy i ich znaczenie

Oczekujące na płatność
Status ten mówi że towar mamy już skompletowany i czeka na odbiór w punkcie odbioru osobistego czyli we Wrocławiu przy ul. Traktatowej 6. Uregulowanie płatności następuje podczas odbioru zamówienia.

Anulowane
Zamówienie zostało anulowane na prośbą klienta lub z innych względów.

Zwrócone
W momencie reklamacji, wymian lub zwrotów informujemy klienta iż odesłane przez niego towar do nas dotarł.

Zrealizowane
Taka informacja mówi nam iż zamówienie jest skompletowane i opłacone (w przypadku wyboru przedpłaty). Zamówienie zostało wysłane do klienta.

Wstrzymane (oczekujące na płatność)
Jest to informacja, że towar jest dostępny oraz gotowy do wysyłki. Potrzebne jest jedynie uregulowanie płatności. Po otrzymaniu pieniędzy na nasze konto towar niezwłocznie wysyłamy.

W trakcie realizacji
Zamówienie zostało przyjęte i jeśli towar jest dostępny w naszym magazynie zostaje zarezerwowany, jeśli towaru nie ma na stanie klient zostanie o tym poinformowany.